woensdag 23 maart 2016

Zonder woorden...


25 opmerkingen:

Marlou zei

Dag lieve Gerda,

wat een enorme schok...
Ik huil met je mee...

X, Marlou

.

Lies zei

Zoveel ellende...
Lie(f)s.

Ferry - Jacqueline zei

Ik heb geen woorden voor.
Hier sta ik ook stil.

John zei

Ik schrijf er expres niet over. Ik ga er geen aandacht aan schenken. Bewust.

Fijne woensdag Gerda,

willy zei

onbegrijpelijk Gerda

Garfjeuh zei

Sprakeloos..

christiene zei

Geen woorden voor.....



Gerda wens je een fijne dag.

Natasja zei

šŸ˜¢

Morgaine zei

<3 <3 <3 met heel veel liefde <3 <3 <3

Suske. zei

Het begin van nog meer ellende vrees ik.
Laten we elkaar hierin steunen.

merel zei

Daar zijn geen woorden voor ... toch heb ik er zo juist wat proberen te schrijven maar het kan nooit alles verwoorden
Niet te begrijpen

Tine de Jong zei

Het is niet te begrijpen dat men zo een medemens dit aan kan doen. Mijn ogen tranen en mijn hart huilt.

Marjolijn. zei

Onbegrijpelijk en ook sprakeloos.

Mieke zei

We zijn in het diepste van onze ziel geraakt Gerda. Zo afschuwelijk en laf.

es zei

Hier raak je sprakeloos van, ja!

***

A van de Aa zei

Er zijn geen woorden voor....

Sanne zei

Ik heb er ook geen woorden voor. Ik vind het wel erg maar schrik heb ik niet. Ook voor jou veel sterkte.

Albert y Mara zei

Ik heb er geen woorden voor, ik ben sprakeloos, ik ben verdrietig voor alle slachtoffers, gewonden en nabestaanden,
maar steek mijn kop NIET in het zand zoals die ene die bij jou schrijft: "Ik schrijf er expres niet over. Ik ga er geen aandacht aan schenken. Bewust."
Grtz Mara

FRANK103 zei

Heel vervelend voor de getroffen mensen en hun familie, en de gedachte dat er in onze samenleving een boel van dit soort gestoorden rondloopt is heel beangstigend. Jammer dat er eerst slachtoffers moeten vallen voor de politici wakker worden.

curieuzeneuzemosterdpot zei

dit is inderdaad te vreselijk voor woorden ..

Lutje zei

het is erg, maak het zelf maar eens mee, ik hoop dat ik nooit in de buurt ben van zoiets

pieterbie zei

mooie versie van onze tricolor.
woorden zijn hier inderdaad niet nodig.
er is hier iemand die denkt dat dit nodig was om onze politici wakker te doen schieten :-)
ik denk er het mijne over

Haba zei

Goede morgen Gerda,gewoon doorgaan, maar zo makkelijk is dat natuurlijk niet. Wederom een laffe aanslag op onschuldige mensen.

Mirjam Kakelbont zei

Sprakeloos ben ik door deze ellende...
Dikke kus!

willyduvel zei

Zonder woorden !! Grts